Режим роботи
Кошик
? фаски 1 [мм] | 112 |
Вага, кг] | 5,9 |
Висота [мм] | 43,5 |
Зовнішній діаметр [мм] | 284 |
Мінімальна товщина [мм] | 19,4 |
Номер ABE | KBA 60872 |
Обробка | Високовуглецевий |
Отвори маточини [мм] | 67 |
Поверхня | з покриттям |
Розташування/число отворів | 6/5 |
Тип гальмівного диска | із внутрішньою вентиляцією |
Тип гальмівного диска | з отворами |
Товщина [мм] | 22 |
Виробник | Артикул |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 202 421 0712 |
MERCEDES-BENZ | 202 421 09 1264 |
MERCEDES-BENZ | 202 421 0912 |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
ST-TEMPLIN 03.110.20470 | гальмівний диск | - | - | - | - |
ST-TEMPLIN 03.110.20475 | гальмівний диск | - | - | - | - |
KAGER 37-0237 | гальмівний диск | - | - | - | - |
BOSCH 0 986 478 301 | гальмівний диск | - | - | - | - |
BENDIX 561697B | гальмівний диск | - | - | - | - |
BENDIX 561697BC | гальмівний диск | - | - | - | - |
ZIMMERMANN 400.1426.20 | гальмівний диск | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 08129 | гальмівний диск | - | - | - | - |
OPTIMAL BS-3131 | гальмівний диск | - | - | - | - |
OPTIMAL BS-3131C | гальмівний диск | - | - | - | - |
MEYLE 015 521 2027 | гальмівний диск | - | - | - | - |
MEYLE 015 521 2027/PD | гальмівний диск | - | - | - | - |
SWAG 10 90 8129 | гальмівний диск | - | - | - | - |
TRW DF2656 | гальмівний диск | - | - | - | - |
JP GROUP 1363101500 | гальмівний диск | - | - | - | - |
JP GROUP 1363101509 | гальмівний диск | - | - | - | - |
GIRLING 6026561 | гальмівний диск | - | - | - | - |
TOPRAN 400 853 | гальмівний диск | - | - | - | - |
MASTER-SPORT 24012201321-SET-MS | гальмівний диск | - | - | - | - |
BRAKE ENGINEERING DI955289 | гальмівний диск | - | - | - | - |
STOP 561697S | гальмівний диск | - | - | - | - |
KRAFT AUTOMOTIVE 6041130 | гальмівний диск | - | - | - | - |
PATRON PBD2656 | гальмівний диск | - | - | - | - |
ROTINGER RT 2010 | гальмівний диск | - | - | - | - |
ROTINGER RT 2010 T5 | гальмівний диск | - | - | - | - |
FOMAR FRICTION FO 2143 | гальмівний диск | - | - | - | - |