Режим роботи
Кошик
Вага, кг] | 0,275 |
Розмір різьблення | M14 x 1,5 |
Сторона встановлення | всередині |
Сторона встановлення | передній міст |
Тип різьблення | з лівим різьбленням |
Виробник | Артикул |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 000 338 08 10 |
MERCEDES-BENZ | 000 338 20 10 |
MERCEDES-BENZ | 000 338 50 10 |
MERCEDES-BENZ | 180 330 10 48 |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
SPIDAN 45617 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
METZGER 54000908 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
METZGER 84000908 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 01713 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MAPCO 19836 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SIDEM 49035 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MEYLE 016 020 0213 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MEYLE 016 020 6305 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MEYLE 016 030 0216 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
MEYLE 016 030 6126 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
MEYLE 016 030 6128 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
MEYLE 016 030 6314 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
SWAG 10 71 0005 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
KAMOKA 9949035 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
A.B.S. 230227 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.31.010 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JP GROUP 1344600100 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JP GROUP 1544400309 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
TOPRAN 400 645 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR4008 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR4008 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
3RG 32500 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
LASO 20463501 | Кульова головка, система тяг та важелів | - | - | - | - |