Режим роботи
Кошик

| ? фаски 2 [мм] | 98 |
| Висота [мм] | 40,5 |
| Внутрішній діаметр | 126,7 |
| Діаметр [мм] | 257,5 |
| Діаметр центрування [мм] | 59 |
| Кількість отворів | 4 |
| Мінімальна товщина [мм] | 18,2 |
| Обробка | легований/високовуглецевий |
| Отвори 1 [мм] | 13,2 |
| Отвори 2 [мм] | 8,8 |
| Отвори [мм] | 13 |
| Сторона встановлення | передній міст |
| Тип гальмівного диска | вентильований |
| Товщина гальмівного диска (мм) | 20 |
| Число отворів у диску колеса | 4 |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| FIAT | 46 416 712 |
| FIAT | 46 423 415 |
| FIAT | 60 806 137 |
| FIAT | 60 810 076 |
| FIAT | 60 811 256 |
| FIAT | 60 811 266 |
| FIAT | 7 645 056 |
| FIAT | 7 779 409 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| ST-TEMPLIN 03.110.10970 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ST-TEMPLIN 03.110.10975 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ZIMMERMANN 230.2359.20 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ZIMMERMANN 230.2359.52 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| DELPHI BG2830 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| METZGER 24499 E | гальмівний диск | - | - | - | - |
| METZGER 6110091 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| METZGER 6189.10 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 10617 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| OPTIMAL BS-1890 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| MAPCO 15032 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| MEYLE 215 521 0008 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| SWAG 70 91 0617 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| DENCKERMANN B130029 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| A.B.S. 16046 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| TRUCKTEC AUTOMOTIVE 21.35.002 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| JP GROUP 3363100409 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FENOX TB217014 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| MASTER-SPORT 24012001421-SET-MS | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FREMAX BD-5056 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| COMLINE ADC1803V | гальмівний диск | - | - | - | - |
| DR!VE+ DP1010.11.0728 | гальмівний диск | - | - | - | - |