Режим роботи
Кошик

| Внутрішнє різьблення 1(мм) | M14*1.5 |
| Довжина 1 [мм] | 162,7 |
| Зовнішнє різьблення [мм] | M21x1.5 |
| Тип різьблення | з правим різьбленням |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| TOYOTA | 4504529065 |
| TOYOTA | 4504569065 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| MOOG TO-ES-4979 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| ALANKO 350245 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SPIDAN 45400 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MONROE L13130 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| HERTH+BUSS JAKOPARTS J4842074 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| MAGNETI MARELLI 600000146730 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| OPTIMAL G1-642 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SIDEM 45442 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| JAPANPARTS TI-251 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| DENCKERMANN D130176 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| A.B.S. 230501 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| NIPPARTS J4822076 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| ASHIKA 111-02-251 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR4843 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR4843 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| JAPKO 111251 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| DJ PARTS DE1019 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| LYNXAUTO C4058R | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| ASVA 0121-077 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FORMPART 4201051 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MDR MTR-8251 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| AYD 9102402 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| AYWIPARTS AW1310542R | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |