Режим роботи
Кошик
Довжина [мм] | 342 |
Додатковий артикул / Додаткова інформація | з аксесуарами |
Розмір конуса [мм] | 12,55 |
Розмір різьблення 1 | M12x1,25 |
Розмір різьблення 2 | M16x1,5 |
Схильність конуса | 1:8 |
Виробник | Артикул |
---|---|
SUZUKI | 4882060A00 |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
SPIDAN 45292 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
HERTH+BUSS JAKOPARTS J4848002 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
MAGNETI MARELLI 600000147970 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 42298 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 42299 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 42321 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MOOG SZ-ES-0613 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SIDEM 77035 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SWAG 84 94 2298 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SWAG 84 94 2299 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SWAG 84 94 2321 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
A.B.S. 230447 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
NIPPARTS J4828014 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BLUE PRINT ADK88713 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BLUE PRINT ADK88714 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BLUE PRINT ADK88748 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR4517 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
ASHUKI K843-05 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR4517 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
LYNXAUTO C4292LR | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MDR MTR-8813 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
AYD 9104746 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
AYWIPARTS AW1310378LR | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |