Режим роботи
Кошик
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма | для ліво-/правостороннім управлінням |
Внутрішнє різьблення [мм] | M15x1.5 |
Довжина [мм] | 124 |
Зовнішнє різьблення [мм] | M14*1.5 |
Тип різьблення | з правим різьбленням |
Виробник | Артикул |
---|---|
TOYOTA | 4504629325 |
TOYOTA | 4504629375 |
TOYOTA | 4504629385 |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
MOOG TO-ES-7878 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
ALANKO 350259 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SPIDAN 46615 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MONROE L13139 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
HERTH+BUSS JAKOPARTS J4822031 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
QUINTON HAZELL QR3504S | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MAGNETI MARELLI 600000143040 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SIDEM 45736 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JAPANPARTS TI-281 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
VAICO V70-9621 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
A.B.S. 230927 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
NIPPARTS J4822031 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
ASHIKA 111-02-281 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR5010 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
ASHUKI 1446-1302 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR5010 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JAPKO 111281 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
DJ PARTS DE1010 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
LYNXAUTO C4036LR | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MDR MTR-8281 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
AYD 9105482 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
AYWIPARTS AW1310250LR | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |