Режим роботи
Кошик

| Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма | для лівостороннього розташування керма |
| Відстань між отворами кріплення [мм] | 190 |
| Вид експлуатації | ручний |
| Висота вхідного штока [мм] | 61 |
| Властивість виду з'єднання | чотирикутний |
| Діаметр вхідного штока [мм] | 18,5 |
| Довжина осьового шарніра [мм] | 253 |
| Дотримуватись сервісної інформації | |
| Загальна довжина [мм] | 1120 |
| Кількість кріпильних отворів | 2 |
| Обмеження виробника | TRW |
| Оснащення / обладнання | для автомобілів без посиленого кермового механізму |
| Розмір різьблення осьовий шарнір | M14x1,5 |
| Тип різьблення, осьовий шарнір | Внутрішня різьба |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| CITROEN | 400042 |
| CITROEN | 9455488480 |
| CITROEN | 95598224 |
| PEUGEOT | 400041 |
| PEUGEOT | 400042 |
| PEUGEOT | 400598 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| QUINTON HAZELL QSR130 | Рульовий механізм | - | - | - | - |
| TRISCAN 8510 28100 | Рульовий механізм | - | - | - | - |
| DELCO REMY DSR550L | Рульовий механізм | - | - | - | - |
| DELCO REMY DSR551L | Рульовий механізм | - | - | - | - |
| MAPCO 29407 | Рульовий механізм | - | - | - | - |
| VAICO V42-0155 | Рульовий механізм | - | - | - | - |
| ERA BENELUX SR2550 | Рульовий механізм | - | - | - | - |
| ELSTOCK 14-0469 | Рульовий механізм | - | - | - | - |
| SASIC 0004464 | Рульовий механізм | - | - | - | - |
| SASIC 0004464B | Рульовий механізм | - | - | - | - |
| GENERAL RICAMBI PE4031 | Рульовий механізм | - | - | - | - |
| DA SILVA DM2007 | Рульовий механізм | - | - | - | - |
| DEPA M208 | Рульовий механізм | - | - | - | - |
| DEPA M217 | Рульовий механізм | - | - | - | - |
| SERCORE 14208 | Рульовий механізм | - | - | - | - |
| DRI 714520469 | Рульовий механізм | - | - | - | - |
| LAUBER 69.0550 | Рульовий механізм | - | - | - | - |
| PROFIT 3041-6011 | Рульовий механізм | - | - | - | - |
| FARE SA DC002 | Рульовий механізм | - | - | - | - |
| LA.R.A. 300015 | Рульовий механізм | - | - | - | - |