Режим роботи
Кошик
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма | для ліво-/правостороннім управлінням |
Для оригінального номера | 1541354 |
Для оригінального номера | 1541355 |
Для оригінального номера | 51786814 |
Для оригінального номера | 51786815 |
Для оригінального номера | 51875886 |
Для оригінального номера | 51875887 |
Для оригінального номера | 9S513A500AA |
Для оригінального номера | 9S513A500BA |
Довжина [мм] | 240 |
Додатковий артикул / Додаткова інформація | з аксесуарами |
Дотримуватись сервісної інформації | |
Розмір різьблення 1 | M14x1,5 |
Розмір різьблення 2 | M12x1,5 |
Виробник | Артикул |
---|---|
FIAT | 1541355 |
FIAT | 51786814 |
FIAT | 51786815 |
FIAT | 51875886 |
FIAT | 51875887 |
FIAT | 9S513A500BA |
FORD | 1541354 |
FORD | 1686264 |
FORD | 1762784 |
FORD | 9S513A500AA |
FORD | 9S513A500AB |
FORD | AS513A500AA |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
MOOG FI-AX-5694 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
LEMFORDER 34099 01 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
DELPHI TA2716 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 46288 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
NK 5032387 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
OPTIMAL G2-1184 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
MEYLE 216 031 0016 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
SWAG 70 94 6288 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
A.B.S. 240684 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
SBS 19065032387 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR5652 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
RTS 92-90144 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR5652 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
MOTAQUIP LVTR1465 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
STELLOX 55-00084-SX | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
FORMPART 1407033 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
AYD 9509351 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |