Режим роботи
Кошик

| Вага, кг] | 0,68 |
| Довжина [мм] | 334 |
| Зовнішнє різьблення [мм] | M14 x 1,5 |
| Зовнішнє різьблення [мм] | M16 x 1 |
| Колір | сірий |
| Матеріал | сталь |
| Необхідна кількість | 2 |
| Поверхня | фосфорований |
| Сторона встановлення | передня вісь, двосторонньо |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| HONDA | 53010-SWC-G01 |
| HONDA | 53010-SWC-G02 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| KAWE FL0074-C | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| SPIDAN 50690 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| BENDIX 043262B | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| HERTH+BUSS JAKOPARTS J4844033 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| DELPHI TA2659 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| MAGNETI MARELLI 600000147460 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 34182 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| NK 5032644 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| OPTIMAL G2-1185 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| MOOG HO-AX-8738 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| SIDEM 47410 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| MEYLE 31-16 031 0031 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| TRW JAR7585 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| A.B.S. 240615 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| FLENNOR FL0074-C | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| JP GROUP 3444400109 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| FENOX SP40031 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR5576 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR5736 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR5576 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR5736 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FORMPART 3607038 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| MDR MRE-8426 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |