Режим роботи
Кошик

| Вага, кг] | 0,48 |
| Внутрішній діаметр | 17 |
| Зовнішній діаметр [мм] | 59 |
| Кількість ребер | 6 |
| Необхідна кількість | 1 |
| Товщина [мм] | 37,5 |
| Ширина (мм) | 38,1 |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| ALFA ROMEO | 77362721 |
| FIAT | 77362721 |
| GENERAL MOTORS | 93178273 |
| GENERAL MOTORS | 93192631 |
| LANCIA | 77362721 |
| OPEL | 01204 392 |
| OPEL | 01204 517 |
| OPEL | 1204 392 |
| OPEL | 1204 517 |
| SUZUKI | 31400-85E00 |
| SUZUKI | 31400-85E00 S1 |
| SUZUKI | 31400-85E00-000 |
| SUZUKI | 31400-85E00-000 S1 |
| VAUXHALL | 93178273 |
| VAUXHALL | 93192631 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| FLENNOR FGF0012 | Механізм вільного ходу генератора | - | - | - | - |
| WILMINK GROUP WG1054897 | Механізм вільного ходу генератора | - | - | - | - |
| GATES OAP7039 | Механізм вільного ходу генератора | - | - | - | - |
| HERTH+BUSS JAKOPARTS J5118024 | Генератор | - | - | - | - |
| METZGER 2170018 | Механізм вільного ходу генератора | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 30029 | Механізм вільного ходу генератора | - | - | - | - |
| MAPCO 14000 | Механізм вільного ходу генератора | - | - | - | - |
| TOPRAN 208 141 | Механізм вільного ходу генератора | - | - | - | - |
| MAXGEAR 30-0105 | Механізм вільного ходу генератора | - | - | - | - |
| ASHUKI K853-95 | Генератор | - | - | - | - |
| CASCO CCP90148GS | Ремінний шків, генератор | - | - | - | - |
| CASCO CCP92119GS | Ремінний шків, генератор | - | - | - | - |
| SANDO SCP90148.1 | Ремінний шків, генератор | - | - | - | - |
| SANDO SCP92119.1 | Ремінний шків, генератор | - | - | - | - |
| 3RG 10421 | Ремінний шків, генератор | - | - | - | - |
| LYNXAUTO PA-1049 | Механізм вільного ходу генератора | - | - | - | - |
| IJS GROUP 30-1023 | Механізм вільного ходу генератора | - | - | - | - |
| IJS GROUP 30-1077 | Механізм вільного ходу генератора | - | - | - | - |
| SKV GERMANY 11SKV032 | Механізм вільного ходу генератора | - | - | - | - |
| TRICLO 424239 | Генератор | - | - | - | - |