Режим роботи
Кошик

| Вага, кг] | 0,25 |
| Внутрішнє різьблення [мм] | M14 x 2 |
| Необхідна кількість | 2 |
| Сторона встановлення | передня вісь, двосторонньо |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| 71BB3289AB | |
| FORD | 1 476 246 |
| FORD | 5 021 411 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| MOOG FD-ES-0334 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SPIDAN 45548 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SPIDAN 45548 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| RUVILLE 915212 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| QUINTON HAZELL QR1384S | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| DELPHI TA687 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 11988 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SIDEM 1630 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SIDEM 1630 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| JAPANPARTS TI-H55 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| VAICO V25-9556 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| OCAP 0280655 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| A.B.S. 230108 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| ASHIKA 111-0H-H55 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FAI AUTOPARTS SS5018 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| JP GROUP 1544603609 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR4040 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| DITAS A3-609 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR4040 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| JAPKO 111H55 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BSG BSG 30-310-070 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FORMPART 1502002 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| ASMETAL 17FR21 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |