Режим роботи
Кошик
? труби [мм] | 16 |
Вага, кг] | 1,5 |
Довжина [мм] | 437 |
Довжина різьблення [мм] | 40 |
Зовнішнє різьблення [мм] | M16 x 1,5 |
Зовнішній діаметр [мм] | 16 |
Необхідна кількість | 1 |
Парні номери артикулів | 10 93 3706 |
Сторона встановлення | передній міст зліва |
Виробник | Артикул |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 639 460 00 48 |
MERCEDES-BENZ | 639 460 00 48 S1 |
MERCEDES-BENZ | 639 460 00 55 |
MERCEDES-BENZ | 639 460 00 55 S1 |
MERCEDES-BENZ | 639 460 02 55 |
MERCEDES-BENZ | 639 460 02 55 S1 |
MERCEDES-BENZ | 639 460 04 48 |
MERCEDES-BENZ | 639 460 04 48 S1 |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
DENCKERMANN D130300 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
KAMOKA 9950115 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
KAMOKA 9950738 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SPIDAN 40507 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
SPIDAN 46302 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 33707 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
SIDEM 50115 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
SIDEM 50738 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MEYLE 016 031 0006 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
TRW JTE1078 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
DENCKERMANN D180273 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
OCAP 0294249 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
A.B.S. 240481 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
TOPRAN 401 799 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR5110 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR5110 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR5112 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR5110 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR5110 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR5112 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |