Режим роботи
Кошик
Вага, кг] | 2,4 |
Довжина [мм] | 370 |
Зовнішній діаметр [мм] | 152 |
Сторона встановлення | передній міст |
Товщина [мм] | 12,5 |
Форма пружини | Пружина з постійним діаметром |
Виробник | Артикул |
---|---|
FORD | 1069018 |
FORD | 1127281 |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
OPTIMAL A-3063L-KIT3 | Амортизатор | - | - | - | - |
OPTIMAL A-3063R-KIT3 | Амортизатор | - | - | - | - |
OPTIMAL AF-2059 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
OPTIMAL IF-20224 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
FAI AUTOPARTS SP020 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
RUVILLE 895218 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
MONROE SP2457 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
KYB RA1830 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
KAMOKA 2110160 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
SPIDAN 55337 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
SACHS 998 123 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
DELPHI SC10012 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
DELPHI SC10029 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
TRISCAN 8750 1690 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
OPTIMAL KS-1013 | Амортизатор | - | - | - | - |
OPTIMAL KS-1013_F | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
OPTIMAL KS-1014 | Амортизатор | - | - | - | - |
OPTIMAL KS-1014_F | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
LESJOFORS 4027572 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
KILEN 13392 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
JP GROUP 1542200900 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
FENOX SPR11007 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
SUPLEX sus1013 | Стійка амортизатора | - | - | - | - |
SUPLEX sus1014 | Стійка амортизатора | - | - | - | - |
ROC CS3474 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
MAXGEAR 60-0160 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
CS GERMANY 14.504.049 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
KRAFT AUTOMOTIVE 4022004 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
G.U.D GCS027572 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |