Режим роботи
Кошик
Багаторазовий | 2 |
Вага, кг] | 3,9 |
Довжина [мм] | 258 |
Зовнішній діаметр [мм] | 167 |
Маркування кольору | фіолетовий |
Сторона встановлення | Задній міст |
Товщина 1 [мм] | 18,4 |
Товщина 2 [мм] | 11,9 |
Товщина [мм] | 11,9 |
Форма пружини | Пружина з не постійним діаметром |
Виробник | Артикул |
---|---|
FORD | 105819 |
FORD | 7M0 511 115 AJ |
VW | 105819 |
VW | 7M0 511 115 AJ |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
OPTIMAL IF-20808 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
TRISCAN 8750 29380 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
MONROE SP2452 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
BILSTEIN 38-131264 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
SACHS 996 640 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
QUINTON HAZELL QCS6118 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
METZGER 2240910 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
OPTIMAL AF-2042 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
MAPCO 72810 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
MAPCO 72812 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
TRW JCS216 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
LESJOFORS 4227581 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
LESJOFORS 4282912 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
LESJOFORS 4295059 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
KILEN 53236 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
KILEN 63512 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
KILEN 65043 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
JP GROUP 1152206909 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
SUPLEX 10277 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
ROC CS4303 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
ROC CS4373 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
ROC CS4374 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
CS GERMANY 14.504.116 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
CS GERMANY 14.950.676 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
MAGNUM TECHNOLOGY SW075MT | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
G.U.D GCS295059 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |