Режим роботи
Кошик

| Довжина [мм] | 170 |
| Розмір конуса [мм] | 13,4 |
| Розмір різьблення 1 | MM12x1.25R |
| Розмір різьблення | FM14X1.5R |
| Сторона встановлення | передній міст праворуч |
| Схильність конуса | 1/8 |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| HYUNDAI | 56820 38900 |
| HYUNDAI | 57780 38010 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| MOOG HY-ES-2661 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| DENCKERMANN D130303 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| DITAS A2-3601 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MONROE L43109 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BENDIX 040368B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| HERTH+BUSS JAKOPARTS J4830302 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 29273 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| OPTIMAL G1-1076 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MAPCO 51327 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MEYLE 37-16 020 0010 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SWAG 90 92 9273 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| VAICO V52-9554 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| OCAP 0282485 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| KAVO PARTS STE-3011 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| A.B.S. 230168 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FENOX SP32059 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| TOPRAN 820 564 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BLUE PRINT ADG08724 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR4915 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR4915 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| PATRON PS1167R | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FORMPART 3702014 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |