Режим роботи
Кошик

| Довжина [мм] | 170 |
| Розмір конуса [мм] | 13,4 |
| Розмір різьблення 1 | MM12x1.25R |
| Розмір різьблення | FM14X1.5R |
| Сторона встановлення | передній міст зліва |
| Схильність конуса | 1/8 |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| HYUNDAI | 56820 38000 |
| HYUNDAI | 57780 38000 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| MOOG HY-ES-2660 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| DITAS A2-3600 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MONROE L43110 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BENDIX 040386B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| HERTH+BUSS JAKOPARTS J4820314 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 29272 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| OPTIMAL G1-1099 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MAPCO 51326 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MEYLE 37-16 020 0009 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SWAG 90 92 9272 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| VAICO V52-9553 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| DENCKERMANN D130329 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| OCAP 0292485 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| KAVO PARTS STE-3010 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| A.B.S. 230167 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FENOX SP31059 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| TOPRAN 820 563 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BLUE PRINT ADG08725 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR4914 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR4914 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| PATRON PS1167L | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FORMPART 3702015 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |