Режим роботи
Кошик

| Довжина [мм] | 120 |
| Розмір конуса [мм] | 28,9 |
| Розмір різьблення 1 | MM27x1.5R |
| Розмір різьблення | MM30x1.5L |
| Сторона встановлення | передній міст |
| Схильність конуса | 1/10 |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| MERCEDES-BENZ | 000 460 58 48 |
| MERCEDES-BENZ | 000 460 61 48 |
| MERCEDES-BENZ | 000 460 69 48 |
| MERCEDES-BENZ | 000 460 71 48 |
| MERCEDES-BENZ | 001 460 05 48 |
| MERCEDES-BENZ | 001 460 13 48 |
| MERCEDES-BENZ | 001 460 25 48 |
| MERCEDES-BENZ | 001 460 79 48 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| VAICO V31-1040 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| LEMFORDER 12280 04 | Наконечник поперечної кермової тяги; Кутовий шарнір | - | - | - | - |
| PE AUTOMOTIVE 012.077-00A | Наконечник поперечної кермової тяги; Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
| PE AUTOMOTIVE 032.087-00A | Наконечник поперечної кермової тяги; Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 21037 | Наконечник поперечної кермової тяги; Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 27482 | Наконечник поперечної кермової тяги; Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
| OPTIMAL GL-10126 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MOOG CV-ES-0888 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| TRW JTE4005 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| TRW JTE4075 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| OCAP 0196961 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| OCAP 0991867 | Ремкомплект, поперечний важіль підвіски | - | - | - | - |
| SASIC T733007 | Наконечник поперечної кермової тяги; Кутовий шарнір; Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
| CASALS R3735 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BERGKRAFT BK2965721SP | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| ASMETAL 17MR0601 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |