Режим роботи
Кошик

| Діаметр [мм] | 11,5 |
| Довжина [мм] | 325 |
| Зовнішній діаметр 1 [мм] | 100 |
| Зовнішній діаметр 2 [мм] | 162 |
| Параметр | AC |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| FIAT | 46456224 |
| FIAT | 7694587 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| OPTIMAL AF-1707 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| OPTIMAL IF-20142 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| BILSTEIN 36-250028 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| MONROE SP0329 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| KAMOKA 2110010 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| KAMOKA 2110147 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| KAMOKA 2110148 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| BOGE 81-260-0 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| BILSTEIN 36-164158 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| TRISCAN 8750 1533 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| TRISCAN 8750 1533 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| TRISCAN 8750 1587 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| TRISCAN 8750 1589 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| TRW JCS927 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| LESJOFORS 4026131 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| LESJOFORS 4026162 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| LESJOFORS 4026163 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| KILEN 12001 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| KILEN 12145 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| KILEN 12146 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| ROC CS3692 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| ROC CS3991 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| ROC CS3992 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| MAXGEAR 60-0051 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| MAXGEAR 60-0058 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| CS GERMANY 14.871.087 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| CS GERMANY 14.871.088 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
| CS GERMANY 14.871.125 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |