Режим роботи
Кошик
Зовнішнє різьблення [мм] | M18x1,5 |
Розмір конуса [мм] | 15,5 |
Сторона встановлення | передній міст зліва |
Тип різьблення | з лівим різьбленням |
Виробник | Артикул |
---|---|
FORD | 1796516 |
FORD | 86VB-3285A-1B |
FORD | 86VB-3285A-2B |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
KAWE FL966-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MOOG FD-ES-0875 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MONROE L16054 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BENDIX 040318B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
QUINTON HAZELL QD1117LHT | Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
DELPHI TA299 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 10111 | Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
TRISCAN 8500 16054 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
OPTIMAL G1-077 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SWAG 50 71 0026 | Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
FLENNOR FL966-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FAI AUTOPARTS SS5142 | Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
JP GROUP 1544600209 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JP GROUP 1544602009 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR4271 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR4700 | Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR4271 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR4700 | Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
BSG BSG 30-310-077 | Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
3RG 32330 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
CASALS R0136 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FORMPART 1501011 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
AUTLOG FT1053 | Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |