Режим роботи
Кошик

| Вага, кг] | 0,35 |
| Довжина [мм] | 90 |
| Зовнішнє різьблення 1 [мм] | M16x1 |
| Зовнішнє різьблення 2 [мм] | M14x1,5 |
| Сторона встановлення | зовнішній |
| Сторона встановлення | передня вісь, двосторонньо |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| FIAT | 4100024 |
| FIAT | 4193224 |
| FIAT | 4343762 |
| FIAT | AC16242400 |
| LADA | 022180001830 |
| LADA | 2101-3003057 |
| LADA | 21013003057 |
| SEAT | 4100024 |
| SEAT | 4343762 |
| SEAT | AC16242400 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| MOOG FI-ES-0261 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SPIDAN 45427 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MONROE L1526 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| QUINTON HAZELL QR1118S | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| DELPHI TA650 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MAPCO 19080 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SIDEM 19232 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| TRW JTE451 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| A.B.S. 230088 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SASIC 9006478 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MASTER-SPORT 11635-PCS-MS | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR4012 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| DITAS A2-801 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR4012 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FORTUNE LINE FZ1018 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| STELLOX 51-00185-SX | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FORMPART 1601000 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| TALOSA 42-00431 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| ASMETAL 17LD0500 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FARE SA RD018 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |