Режим роботи
Кошик
Внутрішнє різьблення [мм] | M12 x 1,25 RHT F |
Довжина [мм] | 198 |
Розмір конуса [мм] | 14 |
Сторона встановлення | передній міст |
Сторона встановлення | справа |
Схильність конуса | 1/8 |
Виробник | Артикул |
---|---|
HONDA | 53540SD4003 |
HONDA | GSJ280 |
ROVER | GSJ279 |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
KAWE FL578-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MOOG RO-ES-3446 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SPIDAN 40676 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MONROE L17111 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MONROE L17112 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
QUINTON HAZELL QR2225S | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TRISCAN 8500 17111 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MAPCO 59372 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JAPANPARTS TI-405R | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TRW JTE225 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
VAICO V49-9515 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
OCAP 0283352 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
KAVO PARTS STE-2018 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
A.B.S. 230638 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FLENNOR FL578-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
NIPPARTS J4834002 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
ASHIKA 111-04-405R | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BLUE PRINT ADH28712 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR4188 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR4188 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JAPKO 111405R | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FORMPART 2302016 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TALOSA 42-00243 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |