Режим роботи
Кошик

| Зовнішнє різьблення [мм] | 14x1,5 |
| Необхідна кількість | 1 |
| Тип різьблення | з лівим різьбленням |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| OPEL | 322151 |
| OPEL | 322171 |
| OPEL | 90334035 |
| OPEL | 90510639 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| MOOG OP-ES-5554 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| QUINTON HAZELL QR2331S | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| DELPHI TA1206 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 06193 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| TRISCAN 8500 24249 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MEYLE 616 020 5554 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MEYLE 616 030 5402 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| SWAG 40 71 0003 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| TRW JTE703 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| VAICO V40-0253 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| VAICO V40-0257 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| A.B.S. 230345 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| JP GROUP 1244601579 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MAXGEAR 69-0226 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR4536 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR4536 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BSG BSG 65-310-046 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| KRAFT AUTOMOTIVE 4311570 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FORMPART 2001010 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FORMPART 2001017 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| G.U.D GSP201122 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| G.U.D GSP201166 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| AYD 9100213 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |