Режим роботи
Кошик
Довжина [мм] | 224 |
Парні номери артикулів | 16-16 020 0030 |
Розмір різьблення 1 | M14x1,5 |
Розмір різьблення 2 | M18x1,5 |
Сторона встановлення | передній міст праворуч |
Виробник | Артикул |
---|---|
GENERAL MOTORS | 93167689 |
NISSAN | 48520-00Q0E |
OPEL | 44 20 098 |
RENAULT | 485200780R |
VAUXHALL | 44 20 098 |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
COMLINE CTR2099 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
COMLINE CTR2099 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SPIDAN 51091 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
METZGER 54045612 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 43618 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 43688 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
MAPCO 59105 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MOOG OP-ES-10120 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SIDEM 5031 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SWAG 60 94 3618 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SWAG 60 94 3688 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
TRW JTE439 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
KAMOKA 990036 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
OCAP 0281536 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
A.B.S. 230920 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SASIC 7674015 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TOPRAN 208 119 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BLUE PRINT ADN187245 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR5597 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR5597 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FORMPART 2202032 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FORMPART 2202032 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
G.U.D GSP201543 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |