Режим роботи
Кошик
? труби [мм] | 40 |
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма | для лівостороннього розташування керма |
Гайково-болтова конструкція | Шлицева гайка |
Довжина [мм] | 885 |
Розмір конуса [мм] | 30 |
Розмір різьблення 1 | M24x1,5 |
Розмір різьблення 2 | M30x1,5 |
Стійка | Шатун |
Сторона встановлення | Рульова колонка до передньої осі |
Тип різьблення | з метричним гвинтовим різьбленням |
Виробник | Артикул |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 620 460 00 05 |
MERCEDES-BENZ | 620 460 20 05 |
MERCEDES-BENZ | 620 460 28 05 |
MERCEDES-BENZ | 620 460 37 05 |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
RUVILLE 910101 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
LEMFORDER 11460 01 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
LEMFORDER 11460 02 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
LEMFORDER 30912 01 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
PE AUTOMOTIVE 012.121-00A | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 06582 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 36217 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
OPTIMAL GL-10990 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
MOOG DB-DL-6140 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
SIDEM 50731 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
TRW JTR4026 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
OCAP 0506575 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE 01.37.044 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
SASIC T713003 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
ST-TEMPLIN 05.020.1910.280 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
DT 4.61336 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
DT 4.61336 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
DITAS A1-1214 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
DITAS A1-1763 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
CASALS R1788 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
BERGKRAFT BK7500705 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
S-TR STR-10320 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
ASMETAL 22MR3000 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |