Режим роботи
Кошик
? труби [мм] | 40 |
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма | для лівостороннього розташування керма |
Гайково-болтова конструкція | Шлицева гайка |
Довжина [мм] | 865 |
Розмір конуса [мм] | 30 |
Розмір різьблення 1 | M24x1,5 |
Розмір різьблення 2 | M30x1,5 |
Стійка | Шатун |
Сторона встановлення | Рульова колонка до передньої осі |
Тип різьблення | з метричним гвинтовим різьбленням |
Виробник | Артикул |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 387 460 14 05 |
MERCEDES-BENZ | 387 460 32 05 |
MERCEDES-BENZ | 387 460 33 05 |
MERCEDES-BENZ | 647 460 00 05 |
MERCEDES-BENZ | 647 460 01 05 |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
RUVILLE 910100 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
LEMFORDER 30911 01 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
PE AUTOMOTIVE 012.141-00A | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
DELPHI NM1013 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 07983 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 10489 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
OPTIMAL GL-11104 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
MOOG DB-DL-6081 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
SIDEM 20738 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
SIDEM 50730 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
TRW JTR4051 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
TRW JTR4056 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
OCAP 0506962 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE 01.37.053 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
SASIC T713004 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
DT 4.61332 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
DT 4.61332 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
DITAS A1-1244 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
DITAS A1-664 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
CASALS R1787 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
CASALS R1788 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
BERGKRAFT BK7500205 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
S-TR STR-10319 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |