Режим роботи
Кошик

| Розмір різьблення 1 | M12x1,5 |
| Розмір різьблення 2 | M12x1,5 |
| Сторона встановлення | передній міст зліва |
| Сторона встановлення | передній міст праворуч |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| MERCEDES-BENZ | 001 330 53 35 |
| MERCEDES-BENZ | 001 330 54 35 |
| MERCEDES-BENZ | 001 330 55 35 |
| MERCEDES-BENZ | 001 330 70 35 |
| MERCEDES-BENZ | 124 330 20 03 |
| MERCEDES-BENZ | 129 330 02 03 |
| MERCEDES-BENZ | 129 330 03 03 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| KAWE FL729-E | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| LEMFORDER 10735 01 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| BENDIX 041587B | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| QUINTON HAZELL QDL2713S | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 14137 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 14138 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 14141 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 14142 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| OPTIMAL G4-830 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| MAPCO 59865 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| SWAG 10 71 0011 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SWAG 10 71 0012 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SWAG 10 72 0021 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| SWAG 10 72 0022 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| TRW JRA522 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| VAICO V30-7182 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| OCAP 0591683 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| A.B.S. 250282 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| FLENNOR FL729-E | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| FIRST LINE FDL6064 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR4247 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BDL6064 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR4247 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |