Режим роботи
Кошик

| Парні номери артикулів | 54013002 |
| Розмір різьблення | M14x1,5 |
| Сторона встановлення | передній міст зліва |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| VOLVO | 274175 |
| VOLVO | 274496 |
| VOLVO | 30761719 |
| VOLVO | 9490820 |
| VOLVO | 94990820 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| MOOG VV-ES-1090 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| DENCKERMANN D130373 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| QUINTON HAZELL QR3302S | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 21414 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 40555 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 40557 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| TRISCAN 8500 27124 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MAPCO 49921 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MEYLE 516 020 0018 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SWAG 55 92 1414 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SWAG 55 94 0555 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| SWAG 55 94 0557 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| TRW JTE1002 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| A.B.S. 230597 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MASTER-SPORT 26676-PCS-MS | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR5014 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| RTS 91-07041-210 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR5014 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| STARLINE 44.30.721 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FORMPART 3002013 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| AUTLOG FT1441 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| G.U.D GSP201616 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| KEY PARTS KTR5014 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |