Режим роботи
Кошик

| Довжина 1 [мм] | 335 |
| Додатковий артикул / Додаткова інформація | з додатковими матеріалами |
| Оснащення / обладнання | для автомобілів без посиленого кермового механізму |
| Розмір різьблення | M14x2 |
| Сторона встановлення | передній міст зліва |
| Сторона встановлення | передній міст праворуч |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| FORD | 1024130 |
| FORD | 4115050 |
| FORD | 6180350 |
| FORD | 6180393 |
| FORD | 91AB3L519AA |
| FORD | 91AB3L519BA |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| QUINTON HAZELL QR2467S | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 08760 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 12835 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| TRISCAN 8500 16205 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| MAPCO 19724 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| MOOG FD-AX-0007 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| MEYLE 716 030 0007 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| SWAG 50 72 0023 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| SWAG 50 74 0005 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| TRW JAR164 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| A.B.S. 240071 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| TOPRAN 301 395 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| AUTOMEGA 30601800350 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| MASTER-SPORT 25456-PCS-MS | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR4464 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR4464 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| KRAFT AUTOMOTIVE 4302050 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| 3RG 34068 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| FORMPART 1507012 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| AUTLOG FT1254 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| G.U.D GSP101006 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |