Режим роботи
Кошик

| Варіант оснащення | mit Korrosionsschutz |
| Висота [мм] | 49,5 |
| Діаметр [мм] | 280 |
| Діаметр центрування [мм] | 65 |
| Додатковий артикул / Додаткова інформація 2 | З комплектом настановних гвинтів |
| Кількість отворів | 5 |
| Мінімальна товщина [мм] | 19 |
| Момент затяжки [Нм] | 120 |
| Обробка | Високовуглецевий |
| Тип гальмівного диска | із внутрішньою вентиляцією |
| Товщина гальмівного диска (мм) | 22 |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| VAG | 1K0 615 301AC |
| VAG | 1K0 615 301AK |
| VAG | 1K0 615 301S |
| VAG | 5C0 615 301 |
| VAG | JZW615301A |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| ST-TEMPLIN 03.110.10510 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ST-TEMPLIN 03.110.10515 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| AUTOMEGA 1061503011K0AK | гальмівний диск | - | - | - | - |
| AUTOMEGA 3061503011K0AK | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FTE BS5417 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FTE BS5417B | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FTE BS5417HB | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 22904 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| MAPCO 25832 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| SWAG 32 92 2904 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| TRW DF4294 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| DENCKERMANN B130266 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| A.B.S. 17522 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FENOX TB219000 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| GIRLING 6042941 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| BLUE PRINT ADV184317 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| MASTER-SPORT 24012202101-SET-MS | гальмівний диск | - | - | - | - |
| MASTER-SPORT 24012202101SE-SET-MS | гальмівний диск | - | - | - | - |
| BRAKE ENGINEERING DI956254 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| PATRON PBD4294 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| CASALS 55431 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ROTINGER RT 2957 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ROTINGER RT 2957 T5 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FOMAR FRICTION FO 2654 | гальмівний диск | - | - | - | - |