Режим роботи
Кошик

| Вага [г] | 1620 |
| Внутрішній діаметр | 35 |
| Зовнішній діаметр [мм] | 165 |
| Кількість ребер | 6 |
| Коливання | з амортизатором коливань |
| Не для артикулу номер | 2857 |
| Необхідна кількість | 1 |
| Ширина (мм) | 30 |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| ALFA ROMEO | 468 191 47 |
| ALFA ROMEO | 552 004 98 |
| FIAT | 4681 9147 |
| FIAT | 5520 0498 |
| LANCIA | 4681 9147 |
| LANCIA | 5520 0498 |
| OPEL | 0614 150 |
| OPEL | 5614 438 |
| OPEL | 614 150 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| WILMINK GROUP WG1054892 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 27824 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 33813 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| SWAG 70 92 7824 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| SWAG 70 93 3813 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| JAPANPARTS PU-801 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| ASHIKA 122-08-801 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| ORIGINAL IMPERIUM 10289 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| BLUE PRINT ADK86109 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| CAUTEX 010965 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| ASHUKI S680-01 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| BGA DP1050 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| JAPKO 122801 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| 3RG 10907 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| MABYPARTS ODP212014 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| FARE SA 2982 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| IJS GROUP 17-1038 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| IJS GROUP 17-1038 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| SKV GERMANY 95SKV312 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| TRICLO 428140 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |
| TRICLO 428140 | Ремінний шків, колінчастий вал | - | - | - | - |