Режим роботи
Кошик

| Парні номери артикулів | 59657 |
| Розмір конуса [мм] | 15,5 |
| Розмір різьблення | M16x1,5RHT |
| Сторона встановлення | передній міст зліва |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| FORD | 5 030 222 |
| FORD | 95 GX 3270BA |
| FORD | EBG27 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| KAWE FL230-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SPIDAN 44994 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MONROE L16132 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BENDIX 040653B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| QUINTON HAZELL QR2948S | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 10591 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| OPTIMAL G1-341 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MOOG FD-ES-0605 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SIDEM 3733 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SWAG 50 71 0046 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| TRW JTE206 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| VAICO V25-9602 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| VAICO V25-9603 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| A.B.S. 230128 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FLENNOR FL230-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SASIC 9006362 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR4589 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR4590 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| RTS 91-00671-2 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR4589 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR4590 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FORMPART 1502033 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| G.U.D GSP201036 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |