Режим роботи
Кошик

| Загальна довжина [мм] | 335 |
| Необхідна кількість | 2 |
| Розмір різьблення 1 | M16x1,5 |
| Розмір різьблення 2 | M18x1,5 |
| Сторона встановлення | передня вісь, двосторонньо |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| 6G9 13280AA | |
| 6G9 13280AB | |
| FORD | 1 433 271 |
| FORD | 1 596 574 |
| VOLVO | 3077 6250 |
| VOLVO | 3128 0002 |
| VOLVO | 3128 0658 |
| VOLVO | 3145 1035 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| FEBI BILSTEIN 34371 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 34384 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 37761 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 37762 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| MAPCO 53620 | Комплектуючі керма, підвіска колеса | - | - | - | - |
| MEYLE 716 031 0010 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| SWAG 50 93 4384 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| SWAG 50 93 7761 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| SWAG 50 93 7762 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| SWAG 55 93 4371 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| TRW JAR1248 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| TRW JAR1256 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| DENCKERMANN D180270 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| A.B.S. 240506 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| JP GROUP 1544502600 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| JP GROUP 1544502609 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| TOPRAN 304 128 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| MASTER-SPORT 34001-PCS-MS | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR5455 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| COMLINE CTR3197 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR5455 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| MOTAQUIP LVTR1672 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| G.U.D GSP101056 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |