Режим роботи
Кошик

| Внутрішнє різьблення [мм] | M12x1,25 |
| Довжина [мм] | 72 |
| Зовнішнє різьблення [мм] | M12x1,25 |
| Необхідна кількість | 2 |
| Сторона встановлення | передня вісь, двосторонньо |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| GENERAL MOTORS | 93 194035 |
| OPEL | 4709 195 |
| SUZUKI | 48810-60810 |
| SUZUKI | 48810-60810000 |
| SUZUKI | 48810-60J00000 |
| SUZUKI | 48810-63J00 |
| SUZUKI | 48810-63J00000 |
| VAUXHALL | 93 194035 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| DITAS A2-5872 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| HERTH+BUSS JAKOPARTS J4828016 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| DELPHI TA2484 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| METZGER 54004308 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MAGNETI MARELLI 600000144200 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 29830 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MOOG SZ-ES-8478 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MEYLE 616 020 0009 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SWAG 84 92 9830 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| A.B.S. 230735 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MGA DR5911 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SASIC 7676085 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| JP GROUP 4744600209 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BLUE PRINT ADK88732 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR5312 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| RTS 91-08514 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| ASHUKI K820-20 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR5312 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| PATRON PS1207 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MDR MTR-8818 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |