Режим роботи
Кошик
Внутрішнє різьблення [мм] | M14x1,5 |
Довжина [мм] | 230 |
Зовнішнє різьблення [мм] | M10x1,25 |
Необхідна кількість | 1 |
Парні номери артикулів | 51237 |
Сторона встановлення | передній міст зліва |
Виробник | Артикул |
---|---|
HYUNDAI | 56820-2H000 |
KIA | 56820-2H000 |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
MOOG HY-ES-7092 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
HERTH+BUSS JAKOPARTS J4820526 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
METZGER 54039501 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 34659 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MAPCO 52390 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
MAPCO 53500 | Комплектуючі керма, підвіска колеса | - | - | - | - |
MAPCO 53501 | Ремкомплект, поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
MEYLE 28-16 020 0010 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SWAG 90 93 4659 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TRW JTE2150 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
DENCKERMANN D130227 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
A.B.S. 230805 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JP GROUP 3544600379 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FENOX SP31004 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TOPRAN 820 538 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BLUE PRINT ADG087109 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MASTER-SPORT 34998-PCS-MS | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR5450 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
RTS 91-08802-2 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR5450 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FORMPART 3702022 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MDR MTR-8K06 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
G.U.D GSP201397 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |