Режим роботи
Кошик

| ? фаски 2 [мм] | 108 |
| Вага, кг] | 4,7 |
| Діаметр [мм] | 305 |
| Кількість отворів | 5 |
| Мінімальна товщина [мм] | 25 |
| Сторона встановлення | передній міст |
| Тип гальмівного диска | вентильований |
| Товщина гальмівного диска (мм) | 27,9 |
| Якість | Kreuzschliff |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| VOLVO | 272 404 |
| VOLVO | 274 170 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| ST-TEMPLIN 03.110.29690 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ST-TEMPLIN 03.110.29695 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FRI.TECH. BD0554 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| TRUSTING DF554 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| METELLI 23-0561C | гальмівний диск | - | - | - | - |
| CIFAM 800-561C | гальмівний диск | - | - | - | - |
| KAGER 37-0545 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ZIMMERMANN 610.3702.20 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ZIMMERMANN 610.3702.52 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ZIMMERMANN 610.3702.70 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 18050 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| OPTIMAL BS-5910 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| OPTIMAL BS-5910C | гальмівний диск | - | - | - | - |
| SWAG 55 91 8050 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| TRW DF4053S | гальмівний диск | - | - | - | - |
| VAICO V95-80005 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| DENCKERMANN B130135 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| A.B.S. 17012 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| JP GROUP 4963101009 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| KAGER 37-1412 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| GIRLING 6040535 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| MASTER-SPORT 24012801231-SET-MS | гальмівний диск | - | - | - | - |
| BRAKE ENGINEERING DI955887 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| PROTECHNIC PRD2423 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| PATRON PBD4053 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ROTINGER RT 2799 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ROTINGER RT 2799 T5 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FOMAR FRICTION FO 1423 | гальмівний диск | - | - | - | - |