Режим роботи
Кошик

| ? фаски 2 [мм] | 115 |
| Вага, кг] | 2,85 |
| Діаметр [мм] | 294 |
| Кількість отворів | 5 |
| Мінімальна товщина [мм] | 11,5 |
| Сторона встановлення | Задній міст |
| Тип гальмівного диска | повний |
| Товщина гальмівного диска (мм) | 13,5 |
| Якість | Kreuzschliff |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| FORD | 1 110 251 |
| FORD | 1 140 278 |
| VAG | 7D0 615 601A |
| VAG | 7D0 615 601C |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| FRI.TECH. BD0766 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| TRUSTING DF766 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| KAGER 37-0993 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| PILENGA 5873 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FTE BS5216 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FTE BS5216B | гальмівний диск | - | - | - | - |
| QUINTON HAZELL BDC5216 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ZIMMERMANN 600.3216.20 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ZIMMERMANN 600.3216.52 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| METZGER 6110275 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 23564 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| OPTIMAL BS-7972 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| OPTIMAL BS-7972C | гальмівний диск | - | - | - | - |
| SWAG 30 92 3564 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| TRW DF4208 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| VAICO V10-40080 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| A.B.S. 17190 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| JP GROUP 1163202409 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FENOX TB218033 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| GIRLING 6042084 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| AUTOMEGA 3061506017D0C | гальмівний диск | - | - | - | - |
| BRAKE ENGINEERING DI956033 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| COMLINE ADC1440 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| PROTECHNIC PRD5219 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| PATRON PBD4208 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ROTINGER RT 1547 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ROTINGER RT 1547 T5 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FOMAR FRICTION FO 2564 | гальмівний диск | - | - | - | - |