Режим роботи
Кошик

| Гальмівна динаміка / динаміка руху | для автомобілів з ABS |
| Діаметр прокладки [мм] | 49 |
| Діаметр шарніра з боку колеса [мм] | 87 |
| Діаметр шарніра з боку приводу [мм] | 70 |
| Довжина [мм] | 765 |
| Додатковий артикул / Додаткова інформація 2 | без підшипника |
| Зовнішнє зачеплення з боку колеса | 21 |
| Зубчасте з'єднання з боку коробки | 23 |
| Розмір різьблення | M20x1.5 |
| Сторона встановлення | передній міст праворуч |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| DACIA | 60 01 548 103 |
| DACIA | 6001548103 |
| DACIA | 8200484373 |
| DACIA | 8200985007 |
| RENAULT | 391001251R |
| RENAULT | 6001548103 |
| RENAULT | 7711497478 |
| RENAULT | 8200985007 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| SKF VKJC 8149 | Приводний вал | 1 | на складі | 3861 грн | |
| MEYLE 16-14 498 0035 | Приводний вал | 7 | на складі | 2837 грн | |
| GSP 245085 | Приводний вал | 1 | на складі | 3050 грн | |
| SERCORE 121260 | Приводний вал | - | - | - | - |
| IPD 33-1872 | Приводний вал | - | - | - | - |
| AUTEX 830096 | Приводний вал | - | - | - | - |
| KAMOKA RN1138994 | Приводний вал | - | - | - | - |
| SPIDAN 24162 | Приводний вал | - | - | - | - |
| SKF VKJC 8149 | Приводний вал | - | - | - | - |
| METELLI 17-0638 | Приводний вал | - | - | - | - |
| OPTIMAL DS-2233 | Приводний вал | - | - | - | - |
| MEYLE 16-14 498 0035 | Приводний вал | - | - | - | - |
| LPR DS52057 | Приводний вал | - | - | - | - |
| FENOX WDA21010 | Приводний вал | - | - | - | - |
| CIFAM 655-638 | Приводний вал | - | - | - | - |
| DA SILVA 481T | Приводний вал | - | - | - | - |
| DA SILVA C481 | Приводний вал | - | - | - | - |
| DA SILVA JC481 | Приводний вал | - | - | - | - |
| GSP 245085 | Приводний вал | - | - | - | - |
| PROTECHNIC PRA005 | Приводний вал | - | - | - | - |
| PATRON PDS0638 | Приводний вал | - | - | - | - |
| ASAM 30379 | Приводний вал | - | - | - | - |
| LYNXAUTO CD-6306 | Приводний вал | - | - | - | - |
| ODM-MULTIPARTS 18-292190 | Приводний вал | - | - | - | - |