Режим роботи
Кошик
Довжина [мм] | 242 |
Розмір різьблення | M12x1,5 |
Розмір різьблення | M14x1,5 |
Сторона встановлення | ліворуч |
Сторона встановлення | передній міст |
Виробник | Артикул |
---|---|
CITROEN | 3817 65 |
PEUGEOT | 3817 65 |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
KAGER 43-1024 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
KAMOKA 9953338 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SPIDAN 50630 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
DELPHI TA2489 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
METZGER 54032201 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 28580 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
NK 5033748 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
OPTIMAL G1-1422 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MAPCO 19393 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MOOG PE-ES-8473 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SIDEM 53338 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MEYLE 11-16 020 0014 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SWAG 62 92 8580 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
OCAP 0194381 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
A.B.S. 230932 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SBS 19065033748 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MASTER-SPORT 35328-PCS-MS | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR5534 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
RTS 91-00795-2 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR5534 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FRAP 3050 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
3RG 32230 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FORMPART 2101023 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
ASMETAL 17PE4701 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |