Режим роботи
Кошик
Вага, кг] | 1,25 |
Довжина [мм] | 336 |
Зовнішній діаметр [мм] | 108 |
Параметр | E |
Сторона встановлення | Задній міст |
Товщина 1 [мм] | 10 |
Форма пружини | гвинтова пружина |
Виробник | Артикул |
---|---|
FORD | 1211792 |
FORD | 2S61-5560-AD |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
OPTIMAL AF-1951 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
OPTIMAL IF-20256 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
BILSTEIN 36-253678 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
FAI AUTOPARTS SP312 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
RUVILLE 895260 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
MONROE SP1156 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
DIEDERICHS 9983012 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
KAMOKA 2120146 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
SPIDAN 49630 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
BOGE 81-133-1 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
BILSTEIN 36-148066 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
SACHS 996 511 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
QUINTON HAZELL QCS7034 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
METZGER 2240563 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
TRISCAN 8750 16009 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
MAPCO 70673 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
TRW JCS939 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
LESJOFORS 4227567 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
KILEN 53222 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
JP GROUP 1552203809 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
FENOX SPR16007 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
SUPLEX 10158 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
ROC CS4136 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
CS GERMANY 14.504.051 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
KRAFT AUTOMOTIVE 4032235 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
STELLOX 10-20249-SX | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
MAXTRAC MC3012 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
G.U.D GCS227567 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |