Режим роботи
Кошик
Вага, кг] | 1,97 |
Довжина [мм] | 379 |
Зовнішній діаметр [мм] | 161 |
Параметр | E |
Сторона встановлення | передній міст |
Товщина 1 [мм] | 12,25 |
Форма пружини | гвинтова пружина |
Виробник | Артикул |
---|---|
VOLVO | 30884191 |
VOLVO | 30884192 |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
OPTIMAL IF-20846 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
FAI AUTOPARTS SP179 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
RUVILLE 896513 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
MEYLE 514 639 0005 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
MONROE SP0300 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
MONROE SP3490 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
KAMOKA 2110261 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
KAMOKA 2110262 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
SPIDAN 56577 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
BILSTEIN 36-163144 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
BILSTEIN 36-218097 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
SACHS 998 358 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
QUINTON HAZELL QCS6936 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
TRISCAN 8750 2753 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
OPTIMAL AF-4579 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
MAPCO 70914 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
MAPCO 70915 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
TRW JCS270 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
LESJOFORS 4095827 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
KILEN 26007 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
JP GROUP 4942200309 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
SUPLEX 38077 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
ROC CS3891 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
MAXGEAR 60-0240 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
CS GERMANY 14.871.629 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
MAGNUM TECHNOLOGY SV049MT | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
KRAFT AUTOMOTIVE 4026316 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |
G.U.D GCS095827 | Пружина ходової частини | - | - | - | - |