Режим роботи
Кошик

| Внутрішнє різьблення [мм] | M14X1,5 |
| Довжина [мм] | 74 |
| Сторона встановлення | передній міст |
| Сторона встановлення | справа |
| Схильність конуса | 1/5 |
| Тип різьблення | з правим різьбленням |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| AUDI | 1J0 422 812 |
| AUDI | 1J0 422 812A |
| SKODA | 1J0 422 812 |
| SKODA | 1J0 422 812A |
| VW | 1J0 422 812 |
| VW | 1J0 422 812A |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| DELPHI TA1666 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| METZGER 54004702 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 14186 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MEYLE 116 020 8285 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MEYLE 116 030 8284 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| SWAG 32 71 0010 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| VAICO V10-7006 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| OCAP 0283036 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| JP GROUP 1144401980 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| JP GROUP 1144401989 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| JP GROUP 1144600680 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| JP GROUP 1144600689 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FENOX SP32116 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| TOPRAN 107 701 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| AUTOMEGA 3042208121J0A | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MASTER-SPORT 17624-PCS-MS | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR4675 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR4675 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FORTUNE LINE FZ1543 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| 3RG 32712 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| PROFIT 2302-0448 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |