Режим роботи
Кошик

| Внутрішнє різьблення [мм] | M14X1,5 |
| Довжина [мм] | 74 |
| Сторона встановлення | ліворуч |
| Сторона встановлення | передній міст |
| Схильність конуса | 1/5 |
| Тип різьблення | з правим різьбленням |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| AUDI | 1J0 422 811 |
| AUDI | 1J0 422 811A |
| SKODA | 1J0 422 811 |
| SKODA | 1J0 422 811A |
| VW | 1J0 422 811 |
| VW | 1J0 422 811A |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| DELPHI TA1665 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| METZGER 54004901 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 14184 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MEYLE 116 020 8283 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MEYLE 116 030 8281 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| SWAG 32 71 0011 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| VAICO V10-7007 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| OCAP 0293036 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| JP GROUP 1144401970 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| JP GROUP 1144401979 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| JP GROUP 1144600670 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| JP GROUP 1144600679 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FENOX SP31116 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| TOPRAN 107 698 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| AUTOMEGA 3042208111J0A | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MASTER-SPORT 17623-PCS-MS | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR4674 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR4674 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FORTUNE LINE FZ1542 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| 3RG 32711 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| PROFIT 2302-0447 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |