Режим роботи
Кошик

| Версія | JC |
| Висота [мм] | 49,5 |
| Діаметр [мм] | 294 |
| Діаметр центрування [мм] | 67 |
| Кількість отворів | 5 |
| Мінімальна товщина [мм] | 22,4 |
| Поверхня | з покриттям |
| Сторона встановлення | передній міст |
| Тип гальмівного диска | вентильований |
| Товщина гальмівного диска (мм) | 25 |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| MERCEDES-BENZ | 1244212412 |
| MERCEDES-BENZ | A1244212412 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| ST-TEMPLIN 03.110.20490 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| HELLA 8DD 355 103-031 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| HELLA 8DD 355 122-242 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| PAGID 52128 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| TEXTAR 92060000 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| JURID 561874J | гальмівний диск | - | - | - | - |
| BENDIX 561874B | гальмівний диск | - | - | - | - |
| BENDIX 561874BC | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FERODO DDF725 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FERODO DDF725-1 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| MINTEX MDC851 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| OPTIMAL BS-5240 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| OPTIMAL BS-5240C | гальмівний диск | - | - | - | - |
| MEYLE 015 521 2011 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| TRW DF2749 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| A.B.S. 16260 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| NECTO WN898 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| GIRLING 6027491 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| MASTER-SPORT 24012501071-SET-MS | гальмівний диск | - | - | - | - |
| OPEN PARTS BDR1313.20 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| BRAKE ENGINEERING DI955481 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| BORG & BECK BBD5052 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| HELLA PAGID 8DD 355 103-031 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| HELLA PAGID 8DD 355 122-242 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ROTINGER RT 2561 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ROTINGER RT 2561 T5 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FOMAR FRICTION FO 2417 | гальмівний диск | - | - | - | - |