Режим роботи
Кошик

| Довжина різьблення [мм] | 58 |
| Загальна висота [мм] | 78,3 |
| Загальна довжина [мм] | 207 |
| Зовнішнє різьблення 1 [мм] | 14 x 1,5 |
| Зовнішнє різьблення [мм] | 17 x 1,5 |
| Монтажний діаметр [мм] | 15 |
| Номер технічної інформації | Tie rod end |
| Сторона встановлення | всередині |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| TOYOTA | 45406-29115 |
| TOYOTA | 45406-39085 |
| TOYOTA | 45406-39086 |
| TOYOTA | 45406-39095 |
| TOYOTA | 45406-39115 |
| TOYOTA | 45406-39125 |
| TOYOTA | 4540639155 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| LEMFORDER 11908 02 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| HERTH+BUSS JAKOPARTS J4842007 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| MAGNETI MARELLI 600000146400 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 43251 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SWAG 81 94 3251 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| VAICO V70-9541 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| KAVO PARTS STE-9002 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| A.B.S. 250160 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| NIPPARTS J4822080 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| ASHIKA 111-02-227 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| JP GROUP 1144604709 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BLUE PRINT ADT38724 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR4159 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| RTS 91-02569-1 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| ASHUKI 1446-0802 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| IPS PARTS ITR-10227 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR4159 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MDR MTR-8227 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| AYD 9101260 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |