Режим роботи
Кошик

| Виконання фільтра | Фільтр, що накручується |
| Внутрішнє різьблення [мм] | 1 x 12 |
| Довжина [мм] | 175 |
| Зовнішній діаметр [мм] | 94,4 |
| Монтажний діаметр [мм] | 71 |
| Номер технічної інформації | By-pass |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| NISSAN | 15208-15G00 |
| NISSAN | 15208-18G00 |
| NISSAN | 15208-64W00 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| MANN-FILTER WP 928/82 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| VALEO 586057 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| VALEO 586057 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| PURFLUX LS897 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| FRAM PH5126 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| TECNOCAR RD1002 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| MAGNETI MARELLI 161013110130 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| AMC FILTER NO-231 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| VAICO V38-0015 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| DENCKERMANN A210484 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| NIPPARTS J1311013 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| FILTRON OP588 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| ASHIKA 10-01-113 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| JP GROUP 1518501509 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| P.B.R. BC-1244 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| WIX FILTERS WL7155 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| UNIFLUX FILTERS XO107 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| COOPERSFIAAM FILTERS FT5160 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| ASHUKI N001-13 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| UNICO FILTER BI 9121/82 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| IPS PARTS IFL-3113 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| MULLER FILTER FO1002 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| KAISHIN C214 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| KAISHIN C214 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| PATRON PF4064 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| LYNXAUTO LC-294 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| FIL FILTER ZP 3033 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| MDR MOF-3113 | Масляний фільтр | - | - | - | - |
| 1A FIRST AUTOMOTIVE L41002 | Масляний фільтр | - | - | - | - |