Режим роботи
Кошик
Розмір конуса [мм] | 12 |
Розмір різьблення 1 | M10x1.25 |
Розмір різьблення 2 | M12x1.25 |
Схильність конуса | 1/6 |
Тип різьблення | з внутрішнім різьбленням |
Тип різьблення | з правим різьбленням |
Виробник | Артикул |
---|---|
DAIHATSU | 45047-87280 |
DAIHATSU | 45047-87280-000 |
DAIHATSU | 45047-87281 |
DAIHATSU | 45047-87281-000 |
DAIHATSU | 45047-87282 |
DAIHATSU | 45047-87282-000 |
DAIHATSU | 45047-97203 |
DAIHATSU | 45047-97203-000 |
DAIHATSU | 45047-B9040 |
DAIHATSU | 45047-B9040-000 |
DAIHATSU | 45047-B9160 |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
QUINTON HAZELL QR2453S | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MAGNETI MARELLI 600000144050 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 41369 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SWAG 87 94 1369 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JAPANPARTS TI-611L | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JAPANPARTS TI-616L | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
KAVO PARTS STE-1504 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
A.B.S. 230064 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
NIPPARTS J4826001 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
ASHIKA 111-06-611L | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
ASHIKA 111-06-616L | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BLUE PRINT ADD68704 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BLUE PRINT ADD68733C | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR4431 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
ASHUKI D300-05 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR4431 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JAPKO 111611L | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JAPKO 111616L | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MDR MTR-8612 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |