Режим роботи
Кошик

| ? фаски 2 [мм] | 108 |
| Вага, кг] | 6,5 |
| Висота [мм] | 48,6 |
| Діаметр [мм] | 278 |
| Діаметр центрування [мм] | 63,6 |
| Додатковий артикул / Додаткова інформація 2 | без колісної кріплення осі |
| Додатковий артикул / Додаткова інформація 2 | без маточини |
| Мінімальна товщина [мм] | 23 |
| Номер технічної інформації | 55377PRO |
| Поверхня | з покриттям |
| Розташування/число отворів | 05/05 |
| Тип гальмівного диска | із внутрішньою вентиляцією |
| Товщина гальмівного диска (мм) | 25 |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| FORD | 1686723 |
| FORD | 1790221 |
| FORD | AV611125DA |
| FORD | AV611125DB |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| ATE 24.0125-0199.1 | гальмівний диск | 6 | на складі | 2465 грн | |
| OPTIMAL BS-9158 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| WILMINK GROUP WG1054727 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ATE 24.0125-0199.1 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ATE 24.0325-0199.1 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ZIMMERMANN 250.1371.20 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ZIMMERMANN 250.1371.52 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| METZGER 25261 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| METZGER 6110668 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 24565 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| SWAG 50 92 4565 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| ROADHOUSE 61560.10 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| REMSA 61560.10 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| TRW DF6138 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| A.B.S. 17586 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| GIRLING 6061383 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| KAWE 61560 10 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| BLUE PRINT ADF124311 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| MASTER-SPORT 24012501991-SET-MS | гальмівний диск | - | - | - | - |
| WOKING D61560.10 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| BRAKE ENGINEERING DI956915 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| GALFER B1.G225-0199.1 | гальмівний диск | - | - | - | - |
| PATRON PBD1565 | гальмівний диск | - | - | - | - |