Режим роботи
Кошик

| Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма | для лівостороннього розташування керма |
| Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма | для правостороннього розташування керма |
| Довжина [мм] | 367 |
| Розмір конуса [мм] | 12,7 |
| Сторона встановлення | ліворуч |
| Сторона встановлення | передній міст |
| Сторона встановлення | справа |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| MERCEDES-BENZ | 1163300203 |
| MERCEDES-BENZ | 1263300303 |
| MERCEDES-BENZ | 1263300503 |
| MERCEDES-BENZ | 1263300506 |
| MERCEDES-BENZ | 1263300603 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| WILMINK GROUP WG1054095 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| WILMINK GROUP WG1054103 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| BENDIX 041550B | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| METZGER 56012508 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 07258 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 07259 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| OPTIMAL G4-028 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| MAPCO 49899 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| MEYLE 016 030 6126 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| MEYLE 016 030 6314 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| SWAG 10 72 0020 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| SWAG 10 72 0066 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| TRW JRA152 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| VAICO V30-7125-1 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| A.B.S. 250087 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.31.027 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| JP GROUP 1344400789 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| FIRST LINE FDL6158 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| FIRST LINE FDL6158 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| BORG & BECK BDL6158 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| BORG & BECK BDL6158 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
| FORMPART 1906002 | Поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |