Режим роботи
Кошик
Внутрішнє різьблення [мм] | M16 x 1,50 RHT F |
Довжина [мм] | 100 |
Розмір конуса [мм] | 18,1 |
Сторона встановлення | з обох сторін |
Сторона встановлення | передній міст |
Виробник | Артикул |
---|---|
FORD | 6517364 |
FORD | 6687191 |
FORD | 92VB3289AA |
FORD | 92VX3270AA |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
BENDIX 040637B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
DELPHI TA1488 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 10159 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TRISCAN 8500 16120 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
OPTIMAL G1-292 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MAPCO 19750 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MEYLE 716 020 4107 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SWAG 50 71 0031 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
VAICO V25-0181 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
A.B.S. 230104 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JP GROUP 1544600400 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JP GROUP 1544600409 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FENOX SP30174 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TOPRAN 301 381 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
AUTOMEGA 30100470145 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR4456 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
COMLINE CTR3026 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR4456 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
3RG 32356 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
CASALS R0357 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FORMPART 1502012 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
G.U.D GSP201148 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
KEY PARTS KTR4456 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |