Режим роботи
Кошик
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма | для лівостороннього розташування керма |
Внутрішнє різьблення [мм] | M14 x 1,50 RHT F |
Довжина [мм] | 61 |
Зовнішнє різьблення [мм] | M10 x 1,25 RHT M |
Розмір конуса [мм] | 12,65 |
Сторона встановлення | з обох сторін |
Сторона встановлення | зовнішній |
Сторона встановлення | передній міст |
Виробник | Артикул |
---|---|
HONDA | 53541-S5A-000-PART |
HONDA | 53541-S5A-003 |
HONDA | 53541-S9A-000-PART |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
BENDIX 040549B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
HERTH+BUSS JAKOPARTS J4824022 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 24946 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TRISCAN 8500 40113 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
OPTIMAL G1-1291 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MAPCO 51350 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MEYLE 31-16 031 0001 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SWAG 85 92 4946 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
KAVO PARTS STE-2019 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
A.B.S. 230602 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JP GROUP 3444600209 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BLUE PRINT ADH28719 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR5066 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
COMLINE CTR3064 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
RTS 91-06606 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR5066 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FORMPART 3602024 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MDR MTR-8400 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
G.U.D GSP201367 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
KEY PARTS KTR5066 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |